www.stcv.be | www.abraham-online.be

Schermafbeelding oude websites Abraham en STCV

Wie sinds vorige week naar www.stcv.be of www.abraham-online.be surft, merkt dat de vertrouwde projectsites zijn vervangen door dossiers op de website van de Vlaamse Erfgoedbibliotheek. Deze dossiers zijn gemakkelijk aan te passen door de projectmedewerkers, waardoor u steeds de meest actuele informatie over deze projecten zult aantreffen. Natuurlijk kunt u ook doorklikken naar de projectdatabanken.

U vindt Abraham en STCV ook terug op de startpagina's Kranten en Oude drukken. Als u geïnteresserd bent in actualiteiten en achtergrondinformatie rond deze onderwerpen, nodigen we u uit deze pagina's regelmatig eens te consulteren. U kunt ook gebruik maken van onze webfeeds om automatisch op de hoogte te blijven van updates op deze startpagina's.

• 14-06-2010
  • David Coppoolse (Vlaamse Erfgoedbibliotheken)